Jan 5, 2015

Kelas TangZong Bread dah Full House. Siaran Ulangan kali ke-3 SABTU 17 JAN


Salam semua...Harap maklum, kelas TangZong Bread pada 10 dan 11 Januari ni dah PENUH. Alhamdulillah. Tq atas sokongan anda.



Siaran ulangan kelas ni seterusnya ialah pada Sabtu 17 Januari. Details seperti di bawah:

Kelas: TangZong Bread
Tarikh: Sabtu 17 Jan 2015

Masa: 11 pagi - 5.30 petang
Jenis kelas: Hands On untuk TangZong Bread
Demo untuk Banana Loaf
TERHAD UNTUK 10 ORANG SAHAJA BAGI SETIAP KELAS

Pengajar: Zalina
Tempat: Bzee Cafe & Bakery, No 23, Ground Floor Magistrate Square, Seremban 2, Seremban.

Yuran: RM280
Deposit: RM140

Cara mendaftar:
1. Bank in deposit RM140 ke acct Maybank BZEE CAFE & BAKERY - 5051 76100 195
2. Selepas bank in, sila WASAP/SMS/EMEL details - 019 282 0053.

Contoh:
Zalina, RM140, Roti, 17 Januari

3. Simpan bukti pembayaran atau anda boleh wasap/emel/sms saya bukti pembayaran.

Apa yang perlu dibawa ke kelas: APRON SAHAJA...yang lain saya siapkan.

Nota:
1. Kelas ni akan memberi tumpuan kepada pembuatan roti menggunakan teknik TangZong dan bukannya kepada PATERN/CORAK ROTI.
2. Anda akan menghasilkan TanZong (water roux) anda sendiri dan uli roti anda sendiri.
3. Daripada doh asas ni, saya akan ajarkan cara buat:
i. Mini Loaf
ii. Bun Pintal
iii. Bun Custard
iv. Bun Gula
v. Bun Sardine
4. Selepas selasai, saya akan demokan cara buat Banana Loaf yang Insyallah sedap.

Sapa yang nak kelas di utara (Sungai Petani) boleh contact adik saya Yusniza Yahaya untuk arrangekan tarikh sesuai. Insyallah saya akan turun ke sana.

Labiu
Zalina