Sep 9, 2014

Salam semuaaa...

Alhamdulillah dan terima kasih atas sambutan yang sangat di luar dugaan ke atas produk terbaru saya - RESEPI ONLINE.

Setiap hari saya menerima hampir 20 permintaan dari student yang nak beli resepi. Secara purata, setiap orang nakkan 4 resepi sekali gus. Alhamdulillah..syukur.

Resepi-resepi yang diminta bukan sahaja yang terbaru, tapi juga yang evergreen yang memang menjadi trademak Bzee Bakery. Resepi yang selama ini mendapat permintaan tertinggi student DIY.

Saya sedang bertungkus lumus untuk menyiapkan S.O.P  (standard operation procedure) untuk kesemua resepi yang saya ada. Saya tak boleh hanya emel saja resepi yang saya ada. Step, by step dan juga gambar bahan-bahan yang saya gunakan untuk memudahkan anda faham.

Ia agak mengambil masa sebab saya mempunyai resepi yang banyak dan pelbagai kategori. Bagaimanapun, hasil tungkus lumus sejak lebih seminggu lalu, sehingga kini saya berjaya menyiapkan S.O.P resepi-resepi berkenaan:

1.   Bangkok Kaya Cake
2.   Package Kek Butter Cheese (4 jenis) - cheedar cheese,lemon, chocolate n blueberry
3.   Carrrot walnut Cake
4.   Chocolate Mascarpone
5.   Chunky Prune
6.   Cream Puff & Eclairs
7.   Double indulgence
8.   Durian Crepe
9.   Fruit Mousse
10. Italian Rainbow
11. Kek buah Kukus Anam Bulan
12. Package Muffin (4 jenis) (plain muffin, chocolate, orange poppy seed n carrot)
13. Red Velvet
14. Tiramisu Lava Cheese Cake
15. Yam Layer Cake
16. Cilled Oreo Cheesecake
17. Kek Pisang Ibu Duit
18. Panna cotta
19. Salted Caramel Brownies
20. Marble Cream Cheese Brownies
21. Kelapa Jelly
22. French Vanilla Mille Crepe
23. Japanese Crispy cream puff
24. Banana butterscoth cream cheese brownies
25. Cranberry cream cheese brownies
26. Crunchy chocolatee Cheese brownies
27. Double Chocolate Cream cheese brownie
27. Panda Lava Cake
28. Red Velvet Lava Cake
29. Cupcake Vanilla
30. Murtabak Cream Crackers
31. Pavlova
32. Chocolate Cupcake
33. Russian Black &White
34. Japanese Cotton Cheese Cake
35. Durian Cotton Cheese Cake
36. Peanut Butter Cotton Cheese Cake
37. Orange Cotton Cheese Cake 
38. American Chocolate
39. Chocolate Slice Cake
40. Blueberry Slice cake
41. Blueberry cheese Cake
42. Chocolate Perfection
43. Kek CHocolate Kukus Ekonomi


Resepi-resepi lain menyusul kemudian. Sehungan itu, saya mohon jasa baik anda yang dah pun buat payment untuk beli resepi-resepi  saya untuk bagi saya sedikit masa lagi untuk menyiapkan S.O.P resepi yang anda request.

Kepada yang sedang menimbangkan untuk membeli resepi, saya nak maklumkan, semua resepi yang tertera kat atas ni boleh didapat dengan kadar segera.

Resepi-resepi lain bagaimanapun saya perlu ambik sedikit masa selewat-lewatnya seminggu.

Kepada yang mungkin saya terlepas pandang untuk emel resepi anda, pm/sms/whatsap saya untuk tindakan susulan.

Saya dengan ini memohon maaf atas kelewatan.

Labiu
Zalina