Apr 28, 2014

Kelas sepanjang minggu lepas (24 - 26 April)

Asskum semuaa...Kelas minggu ni dimulakan dengan kursus buat 4 biskut raya terlaris anjuran Jabatan Pertanian Negeri Sembilan. Jabatan hantar 7 orang peserta. Saya ajar empat jenis biskut yang insyallah senang buat dan senang jual - LemonCrunchy, Almond Drop, Chocoalte Chips dan Coffee Crunchy




Terimas kasih kepada Jabatan Pertanian yang bagi kepercayaan pada saya.

Selasa 25 April saya berdiy ngan Kak Nahar - jiran setaman. Belajar untuk suka-suka jer akak ni. Nak bagi family makan. Dia belajar dua jenis kek - Durian Musang King Cream Cake dan Double Indulgence.

 




Ida dari Kajang, antara student senior saya ni berDIY ngan saya keesokan harinya. Dia ambik package mini cheese cake dan double chocolate cream cheese brownie.

Tqvm Ida sebab tak jemu-jemu blajar ngan saya.








Kelas Demo minggu ni saya ulang semula package Cream Cheese Brownie. Ni kelas demo terakhir. Pas ni saya hanya offer secara DIY.

Tq untuk semua yang hadir.